lauantai 27. joulukuuta 2014

loppuvuoden ostoksia

Image and video hosting by TinyPic
  Oon shoppaillu viimesien kuukauksien aikana tosi laiskasti. Sillon kun rahaa löytyis, kaupat on täynnä tylsän värisiä riepuja, kun rahaa joutuu kaiveleen taskuja myöten eikä siltikään oo varaa juustoon, jokapaikka tuntuu pursuavan ihania vaatekappaleita. Kellään muulla sama ongelma? Muutama loppuvuoden hankinta, huomatkaa muuten mikä ero sillä on että kuvaako päivänvalossa vai lampun valossa...
Image and video hosting by TinyPic
Oon pitkään himoinnu uutta, pehmeetä velour settiä. Tänä vuonna ongelmana oli laaja valikoima… Loppujen lopuks messiin lähti tää punanen ja oon kyl todella tyytyväinen värivalintaan. 
velour setti // cubus // 29,90e
Image and video hosting by TinyPic
  Täydensin Hulluilta päiviltä mun Baby lips kokoelman. En kyllä edelleenkään tajua, mitä ihkuu noissa huulirasvoissa on. Onhan ne ihan hyviä, mutta se kaikki hypetys mitä niistä on tullu… Hei voiks joku avata mun maailman kuvaa näitten suhteen?
  2x baby lips // stockmann // 5e
Image and video hosting by TinyPic
  Parin viimevuoden aikana musta on vakiinnuttanu värinsä mun alaosan suhteen. Kuluneen syksyn aikana hameet nous hankintalistan kärkipäähän. Parin perushameen kanssa on tullu söpöiltyä koulussa, tosin liika käyttö on liikaa.. Mustat farkut on asia jota rakastan, mutta jokka liian usein repee tai haalistuu harmaaks. Bikbokin never denimit on ollu tän vuoden löytö. Hinta saattaa vähän kirpasta, mutta farkut joustaa, kestää ja on pehmeet + niitä saa vähän korkeammalla vyötäröllä. Eniten käytetyin vaatekappale mun kaapissa!
 hame // h&m // 14,95€ - alennuksien kanssa hintaa jäi ≈12€ 
farkut // bikbok // 64,95€
Image and video hosting by TinyPic
 Mun tyyli on pääosin rento ja mukava (päällä). Rakastan erilaisia neuleita ja "höntsyjä", tänä syksynä tulikin Hullareilta tehtyä vihdoin ja viimein monen vuoden tauon jälkeen vaatelöytöjä!
 velour housut // stockmann // ≈10€
neule // stockmann // ≈10€
Image and video hosting by TinyPic
 Oon niin paljon lukenu tästä Lumenen cc-voiteesta, että kerta kun Minimanissa kaikki Lumenen tuotteet oli -40% ja edellinen bb-voide oli lopussa, tää oli pakko hankkia. Kerran oon testannu ja todennu ihan hyväks hankinnaks, mutta mitään mindblowing kokemusta en oo vielä kerenny kokeen.
cc-voide // minimani // 14,95€ - alennuksen jälkeen ≈9€
Image and video hosting by TinyPic
  Kokeilin viime Ideaparkin reissulla kymmeniä neuleita joista 95% kutitti, 4% ei sopinu ja se 1% on tässä. Tykkään joskus ostaa vaatteita, jotka ei oo yhtään mun väriä. Tää neule oli semmonen, mutta oon tosi ilonen että tän kassalle kiikutin. [kuvia neule päällä täältä]
neule // new yorker // 9,95€
Image and video hosting by TinyPic
Pari asiaa mitkä pitkään oli ostoslistalla, "vähän hienompi paita" ja yksvärinen iso kaulahuivi. Gina Tricot ei ikinä petä, sieltähän nää kaks haluttua vaatetta löyty. Oon niin rakastunu molempiin noista, varsinkin ton huivin väriin
 paita pitsihihoilla // gina tricot // 19.95€
huivi // gina tricot // 12.95€


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti