lauantai 20. joulukuuta 2014

marraskuun suosikit

 Tuun taas niin ajoissa kaikkien asioiden kanssa että ei mitään rajaa… Tää postaus on chillannu pitkään luonnoksissa ja näin loman alun kunniaks aattelin painaa julkaise nappia ja antaa teille pienen katsauksen mun viimekuun suosikeihin. 5 parasta marraskuulta, let's go!
Image and video hosting by TinyPic
 Viimekuun ehdoton highlight oli Maata näkyvissä festarit! Tästäkin olis tarkotus tulla postaus vielä tän vuoden puolella joten pääsette kurkkaan vähän tarkemmin mitä mun viikonloppuun kuulu. Uusia tuttavuuksia, hyvää musiikkia, kivoja ihmisiä, duunia jota rakastaa… Vaikka tapahtuma järjestettiinkin Turussa, oli se silti aika 5/5.
Image and video hosting by TinyPic
 The Make Up Storen meikkivoide. Kyseinen tuttavuus löyty kaapin perukoilta ja nous kyl heti suosikkimeikkivoiteeks. Helppo levittää, ohut, tasainen lopputulos joka pysyy päivän.
Image and video hosting by TinyPic
 En tiiä onks kuinka monien kouluissa säästötoimenpiteet käynnissä, meillä on ja tuntuu että koulu säästää lämmityskuluissa. Tää Gina Tricotin huivi on ollu aamusin lämmin kaulassa ja esim. matikan luokassa pelastanu mut paleltumiselta (koska mun vieressä olevaa patteriahan ei päällä pidetä!!).
Image and video hosting by TinyPic
 Starbucksin gingerbread latte [sydänsilmäemoji]. Rakastan joulun sesonkikahveja eri kahviloissa, Tampereen kahviloissa niitä vaan tosi laiskasti on… Tää bucksin piparkakkulatte on iha tajunnanräjäyttävää niin makunsa ja hintansa puolesta (ko. kahvi makso enemmän kun mun matka tre-hki...). Pari Helsingin reissua tuli tehtyä ja molemmilla kerroilla tuli tän kahvin kanssa herkuteltua.
Image and video hosting by TinyPic
 VS strawberries & champagne (käsi)voide on ollu pelastus mun kuiville käsille. Tuoksuna toi mansikkashamppanja ei mikään lemppari oo, mutta koostumukseltaa voide on ihan mahtava. Cutrinin silver shampoo on ainakin mun tarpeet täyttäny. Pitää hiukset vaaleina ja hyväkuntoisina bla bla bla… VS mango temptation body mist löys tien mun sydämeen marraskuun aikana. Toi pinkki purkki + mango on jotain niin täydellistä (niin tosin purkkihan siihen tuoksuun vaikuttaa…)

1 kommentti:

  1. Piparkakkulatte! ♥ Alkoi pikkasen tehdä mieli, en ole tänä talvena juonut vielä kertaakaan!! Tää täytyy korjata mitä pikimmiten... :-D

    VastaaPoista