maanantai 5. tammikuuta 2015

LANZAROTE 1/3

 Ulkona on -17 pakkasta. Täydellinen ajotus julkaista ensimmäinen osa joulun reissukuvista, eikö? Tänäkin vuonna meidän perheen joululomamatka suuntautu Espanjan suuntaan, toista kertaa Puerto del Carmeniin, Lanzarotelle.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

 About 6 tunnin lentomatka Lanzarotelle meni mun mielestä tosi nopsaa. Ok ok, nukuin 80% lennosta, koska edellinen yö tuli valvottua. Kyseinen saari, kaupunki ja hotelli oli tuttuja parin vuoden takaselta reissulta. Vaikka on kiva nähdä uutta, tällä kertaa oli ihana päästä tuttuun paikkaan ja olla viikko tekemättä yhtään mitään - tai no niin mä ainakin kuvittelin lomani viettävän. Todellisuudessa kävelin viikon aikana enemmän kun oon koko vuoden aikana kävelly, mutta pakko myöntää, että kyseiset kilometrit oli kaikkien niiden rakkojen ja kipeiden jalkojen arvosta. Lanzarote on omassa karuudessaan tosi kaunis saari.
 Postauksen kuvat on pääosin Puerto Caleron reissulta. Lähettiin heti ekana kokonaisena päivänä äidin kaa käveleen viereiseen kylään. Reitti oli ihan jees, Atlantti pauhas toisella puolella ja toisella puolella näky paikallisia maisemia. Mulle Puerto Calero oli reissun kaunein paikka. Aurinko ja sininen taivas kruunas kaiken. Ja tietty hyvä ruoka. Paikalliset tapakset on ihan mainioita! Jos jonku on suunnittelemassa retkeä Lanzarotelle, suosittelen ehdottomasti vierailua kyseisessä kylässä.

2 kommenttia:

  1. olen kateellinen. oikeesti en oo päässy vuoteen pois Suomesta ja vähitellen rupee tökkii ihan kunnolla ja sit ku katon tälläsii kuvii nii :(( mikset ottanu mua mukaan :'( XD

    VastaaPoista