lauantai 10. tammikuuta 2015

T.G.I.F.

  Voisin kohta vaihtaa otsikon tgiwf -> thank god it was friday, koska tää postailu venyy taas myöhäselle. Oon ehkä yks lahjakkaimmista ihmisistä vaan oleen ja kuluttaan aikaa tekemättä yhtään mitään. Viimeset pari tuntia oon maannu erittäin epäergonomisessa asennossa sängyllä kuunnellen One Directionia ja Ed Sheerania, yrittäen postata saamatta kuitenkaan mitään aikaan. Anyway, tässä postauksessa lyhyesti mun kuluneen viikon kuulumisia.

Image and video hosting by TinyPic
 * Tää kuva löytyy mun Instagramista tekstillä "bueno alotus tällekin (keikka)vuodelle. semmonen fiilis et nää reilut 360 päivää tulee oleen huikeet". Kävin viime lauantaina Lempäälässä Uusi Alku tapahtumassa, ihan vaan näiden jätkien takia. Keikasta ja varsinkin tosta tapaamisesta jäi taas niin lämmin kuva ja hyviä muistoja jokka on antanu voimaa tälle viikolle. Jotkut ihmiset saa voimaa urheilusta tai instrumentin soitosta, mulle keikat on yks voimanlähde...
Image and video hosting by TinyPic
* Tää jakso on aika hupaisa, mulla on taas muutama hypäri. Lukion alkaessa idea hypäristä tuntu hauskalta - nykyään ei. Varsinkaan jos kestot on 90 ja 120min… Ollaan kaverin kans ny lanitettu pari hypäriä hyvien eväiden kanssa. Saa nähä mitä tulevat viikot tuo tullessaan hypäriviihteen suhteen. Any ideas?
Image and video hosting by TinyPic
* Alotin Gossip Girlin kattomisen (taas) alusta. Tää sarja on rakkaus. Ja Chuck BassDo I have to say more?
Image and video hosting by TinyPic
* Alotin maanantaina autokoulun, hui. En muista koska viimeks olis jännittäny nii paljoo ku siinä vaiheessa kun marssi sisään autokoulun ovista. Nyt viis tuntia viisaampana oon erittäin motivoitunu ja innoissaan tän koko jutun suhteen. Ens viikolla oon jo muutaman tunnin istunu ratin takana, watch out kaikki Tampereen lähellä olijat.
Image and video hosting by TinyPic
* Laatu on myös sen 5/5… Kokeilin eilen uutta huulipunaa ja rakastuin heti. Oon pitkään halunnu lilaa huulipunaa ja vihdoin raskin sen ostaa. Tähän mennessä yks vuoden parhaimpia hankintoja!
Image and video hosting by TinyPic
* Perjantai-illan viettoa. Gossip Girl + Punnitse ja säästä snackseja. Aika täydellistä. Omalla tavalla myös virkistävää vaihtelua kaiken sen penkkiurheilun keskelle mitä oon viimeaikoina harrastanu.

… kello näyttää atm 0.14. Kävikin niin että thank god it was friday. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti