lauantai 10. tammikuuta 2015

viva la diva

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

 Oon viimesen puolen vuoden aikana hurahtanu huulipuniin. Mun kaapista - ja huulilta - on löytyny pääosin punasen ja roosan sävyjä, kunnes eksyin Kicksin alennusmyynteihin. Okei myönnettäkööt, koralli ja lila puna on ollu jo hetken ostoslistalla… Löysin Viva la Divan korallinpunasen (sävy 112) huulipunan alennuspöydältä ja siinä samalla käteen osu lila (sävy 115). Kyseinen merkki on mulle ennestään tuttu kynsilakkojen kautta ja mun mielestä kyseessä on ihan laadukas halppismeikkimerkki. Hintaa yhteensä tuli 13,2€, joka mun opiskelijabudjetille on ihan okei. En oo mikään meikkianalyytikko, mutta ainakin lila pysy huulilla suht koht koko päivän ja oli peittävää. Saattaa olla, että mun huulipunakokoelma kasvaa lähitulevaisuudessa, sillä hyllyyn jäi monta herkullista sävyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti