lauantai 19. syyskuuta 2015

THE COMEBACK & BLOCKFEST 15

Aattelin tulla (taas) elvyttään tätä blogia. Otin jotenkin talvella taas niin kovat paineet siitä, että mitä sisältöö tänne tuotan ja lopulta tuli semmonen fiilis että oon ihan surkee bloggaaja ja ketään ei kiinnosta nää jutut ja siinä sitten pikkuhiljaa into sammu. Nyt kuitenkin oon takasin sillä idealla että teen tätä 100% omaks iloks ja siks että tykkään tästä. Mun tavoitteena ei oo päästä blog awardseihin tai muille suurille listoille. Haluun kehittyä kuvaamisen ja kirjottamisen suhteen ja samalla viihdyttää ihmisiä, mutta ilman paineita sisällön tuottamisesta. En halua väkisin vääntää jotain, mikä ei oo mua ja saada sillä miljoonia lukijoita vaan haluun tehä sitä mikä on mua, vaikka lukijamäärä oliskin kourallinen siitä, mitä se vois olla.

Tuun vaihtaan tän blogin nimen onnen-kyyneleet.blogspot.fi johonkin muuhun tässä lähiaikoina (älkää säikähtäkö!!!) ja ulkonäkö tulee muuttumaan, mutta tekstejä en poista. Tää blogi on kuitenkin ollu muutaman vuoden ajan eräänlainen päiväkirja mulle enkä halua deletoida sitä.

Anyways, mun pointti tässä postauksessa on se että sain vihdoin editoitua Blockfest 2015 vlogin ja halusin tulla jakaan sitä tänne. En sano, että kyseessä on mikään oscarin arvonen suoritus, mutta oon ihan tyytyväinen lopputulokseen. Tästä on hyvä jatkaa ja kehittyä, suunta ylöspäin :)



Mutta heitelkää kommentteja ja parannusehdotuksia ja toiveita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti