tiistai 1. joulukuuta 2015

LUUKKU 1 - JOULUKALENTERINI

Image and video hosting by TinyPic

 Oon pitkään halunnu tehdä onnistuneesti joulukalenterin blogiin. Viimeisen vuoden ajan oon ollu aika hiljainen täällä, nyt on kuitenkin aika lähtee uuteen nousuun. Haluun myöskin antaa jotain hauskaa lukijoilleni. Kiitos, että tällä blogilla vielä on joku muukin lukija kun mun äiti.

 Eka luukku on otsikolla "joulukalenterini". Tänä vuonna mulla on pari suklaakalenteria, kummitädiltä saatu Fazerin kalenteri, joka on yksi markkinoiden tylsimpiä mutta sisällöltään parhaita sekä söpö, mutta pahvilta  maistuva Hello Kitty. Aikaisempina vuosina oon tykänny myös katsoa telkkarista joulukalenteria. Tänä vuonna YLE2 :n kalenteri ei ollenkaan napannut.. Vaikka en Toljanterin suuri ystävä ollutkaan, pakko myöntää että sitä on ikävä. Toivottavasti somen ihmeellisestä maailmasta löytyy hyviä kalentereita. Innolla odotan, löytyykö parista lempiblogista kalenteri ja onko mm. Live Nationin, Sony Music Finlandin ja Tiketin kalenterit yhtä hyviä kuin viimevuonna.

Heittäkää kommentteihin minkälaisia kalentereita sieltä näytön toiselta puolelta löytyy sekä linkkailkaa hyviä netissä olevia kalentereita. Hauskaa joulukuuta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti